tisdag 3 augusti 2021

vardag igen

Babymatten har börjat jobba igen så vi får dras med babyhusse. Men han är det ordning på och passar oss förträffligt och älskar att vara ute med oss. 

Lite kul att se hur de förändras eller växer ikapp varandra.
Lilla Allis som inte gjort så mycket `väsen`av sig har blommat ut till en riktigt retsticka och drar gärna igång till en brottningsmatch.Imorse mötte hon och Stoffe mig utanför hagen. De hade lyckats ta sig över så nu har vi höjt ingången.






Hoppas ni förstår vilken fantastisk känsla att sitta här o bara njuta av småttingar.









Uffe som jag tycker är så lik pappa Moray










 Men de är så otroligt lika varandra allihopa vad gäller form på huvud och uttryck. Killarna maskulina i sina drag och tjejerna feminina. När de står upp på led och vill ur hagen så är de nästan omöjliga att skiljas åt.

3 kommentarer:

  1. Sötchock! Tycker mig se Babben i alla, fina Moray ❤

    SvaraRadera
  2. Ja de blir mer och mer lika varandra tycker jag! Så jätteroligt att få se fler bilder!
    Så otroligt söta och nu är det nästan bara en vecka kvar!🐶😍❤️

    SvaraRadera
  3. Så himla fina är dom! 😍nu längtar vi så mycket! ❤️

    SvaraRadera

Avslut

  Allt roligt har ett slut. Det som startade med en finfin födelsedags present av Smulan. Aldrig hade jag väl kunnat tro att hon hade 7 valp...