måndag 12 juli 2021

Kladdigt



 Om ni tycker valparna ser lite kladdiga ut numera så stämmer det. Bordsskicket lämnar en del att önska och trots att jag torkar av dem så ser de antingen kladdiga eller blöta ut . Men bra mår de. Numera sätter jag i. Två skålat för att de ska slippa trängas . 


Men trängs gör de ändå bara precis för att de vill 😂

Smulan är duktig och väntar utanför tills hon får lov att ta disken  

Är så kul att sitta och bara titta på dem. Ännu är de inte jätteintresserade av några annan än syskon och mamma. 



Idag ändrade jag om i hagen igen. Och det gillades. Hängde upp leksaker och wow vad spännande. 
Men spännande är också tröttande. Men är så glad att de tar emot nyheter med nyfikenhet . 
Inte märkt någon ängslighet hos någon. 

Idag har faktiskt Smulan lämnat valprummet en längre stund. Vilket jag är glad för. Hon behöver släppa lite och vad var orsaken ? Jo husse har börjat sin semester och höll på i trädgården och yes han ville kasta boll med henne. Orken och energin är där inget fel på . 

De har också fått 4 mål riktigt mat. Smulan hoppar i och diar dem när hon vill men nu behöver de mer och Smulan behöver få tillbaka lite hull. 










Bilderna kommer i lite oordning men bloggar ikväll via mobilen   Men tänker vad sjutton bättre med bilder än inga alls.  Vill ju ni ska se vilka fantastiska underverk som väntar på er. Och som jag får njuta av i många veckor än ❤️❤️


1 kommentar:

  1. Vi är glada för så många bilder/ filmer som möjligt! Det är det första vi tittar efter varje dag om det är någon nyhet om valparna i bloggen och vi försöker spana efter vår lilla kille på alla kort !
    De är helt underbara!😍❤️

    SvaraRadera

Avslut

  Allt roligt har ett slut. Det som startade med en finfin födelsedags present av Smulan. Aldrig hade jag väl kunnat tro att hon hade 7 valp...